Telefonní čísla na sekretariát
E-mail na sekretariát
Poskytujeme stravování sestavené na základě zásad zdravé výživy.
Kvalitní stravovací zařízení pro naše žáky a zaměstnance.
Přihlášení je nutné provést elektronickým formulářem na internetových stránkách školy – www.soustop.cz v záložce STRAVOVÁNÍ, případně si přihlášku osobně vyzvednete v pokladně/stravování (2. poschodí).
Pro výdej stravy je nutný čip, za který strávník zaplatí kauci 100,- Kč. Tento čip je platný po celou dobu stravování. Při ztrátě čipu kauce propadá a je nutno si zakoupit čip nový.
Nové čipy se vydávají v pokladně, zároveň obdržíte heslo nutné ke vstupu do systému přihlašování a odhlašování stravy na internetových stránkách.
Výše stravného je určena pokynem ředitele školy.
snídaně | oběd | večeře | |
žáci a studenti: | 36,- Kč | 45,- Kč | 45,- Kč |
Cizí strávníci: | 110,- Kč |
Stravné musí být uhrazeno předem bankovním převodem (hotově jen ve výjimečných případech v pokladně) nejpozději do 21. dne v měsíci na následující měsíc.
Platba bankovním převodem trvá 2 dny. Žádáme rodiče, aby využili platby trvalým příkazem a předešli tak pozdní platbě a odhlášení žáka ze stravování.
Při bezhotovostní platbě musí trvalý příkaz obsahovat:
Datum první platby je 21. srpna (na září), datum poslední platby 21. května (na červen)
Odhlašování obědů se provádí den předem do 14:00 hod., snídaně a večeře do 10:00 hod.
První den nemoci má strávník nárok si vyzvednout stravu za sníženou cenu do jídlo-nosiče. Další dny nepřítomnosti si musí žák stravu odhlásit sám.
Obědy jsou žákům v průběhu školního roku nastavovány automaticky (vždy je přednastaven oběd č. 1). Žáci (kromě ubytovaných v DM) budou mít oběd přihlášen od 4. 9. – stravné však musí být uhrazeno!
Všechny prázdniny, svátky a ředitelská volna jsou odhlašována hromadně.
Odhlášení a volbu jídla lze provést:
Za neodebranou stravu a neodhlášenou stravu se náhrada neposkytuje.
Školní jídelna zabezpečuje stravu pro žáky pouze po dobu jejich pobytu ve škole. V době prázdnin a po dobu nemoci (kromě prvního dne nepřítomnosti) nelze odebírat obědy za běžnou cenu, ale za cenu pro cizí strávníky. V těchto případech lze stravu odebrat do jídlo-nosičů na základě předloženého dokladu o zaplacení, v době od 11:30 do 12:00 hod.
Strava se vydává po předložení platných čipů.
Provoz školní jídelny v průběhu školního roku je od 6:00 do 15:00 hod.
Jídelníček je vyvěšen v jídelně, ve vestibulu školy, na DM a rovněž je k dispozici na internetové adrese www.soustop.cz . Na této adrese je možnost přihlášky a odhlášky stravy současně s možností výběru z jídel.
Odhlášku ze stravování musí strávník provést osobně, bude provedeno finanční vyrovnání za odebranou stravu a vyplacena jistina za vrácení čipu.
Dagmar Plecháčová – informace týkající se plateb, a prodeje čipů
e-mail: dagmar.plechacova(at)soustop.cz tel.: 731 427 989, 553 821 906
Petr Křesťan – veškeré informace a připomínky týkající se provozu školní jídelny
e-mail: petr.krestan(at)soustop.cz tel.: 733 715 529, 553 821 906
Martina Czyžová – informace týkající se ubytování na domově mládeže
e-mail: martina.czyzova(at)soustop.cz tel.: 731 427 989, 553 821 906
Střední odborné učiliště stavební, Opava,
příspěvková organizace
Boženy Němcové 2309/22,
746 01 Opava
IČ: 18054455
DIČ: CZ18054455
RED_IZO: 600017419
IZO: 018054455